Monday 30 April 2012

Objektif Kajian


Kajian yang dibuat oleh saya untuk menyediakan blog ini mempunyai objektif seperti berikut:)


  • Saya dapat mengenali dan memahami asal usul keluarga saya.
  • Saya boleh menghubung kait  dan membentuk salasilah keluarga say bermula dari datuk dan nenek saya sehingga kepada generasi saya.
  • Saya dapat mengenali keluarga saya dengan lebih dekat .
  • Saya boleh berasa bangga dan sayang kepada anggota keluarga saya atas kemajuan yang telah dicapai.
  • Saya dapat menjadikan kegigihan anggota keluarga saya dalam mencapai  sesuatu kejayaan  sebagai pedoman  dan panduan untuk berbakti kepada mereka.
  • Saya boleh menyatakan rasa berterima kasih dan bersyukur kerana memiliki sebuah keluarga yang harmoni dan bahagia.
  • Saya dapat menguasai kemahiran mencari,mengumpul,merekod dan menganalisis maklumat tentang keluarga saya


No comments:

Post a Comment